Välkomna!

Jenny heter jag, har efter stort bakande och funderande bestämt mig inspirerad av Nhea http://nheas.blogg.se att starta en blogg om det jag bakar och lagar om dagarna, kommer försöka publicera ett recept per dag på något jag kommer att prova eller har provat, bakning kommer det mest dyka upp då det är snäppet roligare än att laga mat... helgerna är min baktid och idag ska jag faktiskt baka en Lakrits och citronkaka till jobbet imorgon, bild och recept kommer senare.
Nu till mitt fotograferande, jag är ingen fotograf och äger en vanlig kamera som är köpt på NetOnNet så förvänta er inga mästerverk, jag knäpper för det är roligt, sen är resultatet efter det också.
Jag är med i Viktväktarna, ja, kommer visa en del såna recept också både på mat och bakning, och det funkar att kombinera bantning och bakning, det tar bara lite längre tid.... men NJUT av mina recept, hoppas ni ska finna inspiration!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0